środa, 26 stycznia 2011

Prezenty :)))

Okazji brak, a ja w ciągu dwóch dni dostałam aż trzy prezenty ;) w dodatku od wizażowych koleżanek! Mówiłam, że Wizaż to moc i potęga ;))


1. Paczka dobroci dla włosów i nie tylko od Hexxany, autorki bloga Tysiąc jeden pomysłów i pasji KLIK :)






ależ będzie testowania! :))


2. Słodkości prosto z wycieczki do Torunia od Cammie, autorki bloga No to pięknie! KLIK :)




pierniczki (na zdjęciu jeszcze wszystkie, w realu już niekoniecznie ;)) + puszka po owych pierniczkach na drobiazgi :))


3. Pędzelek dooczny by H&M od Frenki, być może przyszłej autorki bloga Polarne ptysie ;))))




z jednej strony gęsta kulka do cieniowania, z drugiej płaski pędzelek do ukochanych przeze mnie kresek :)




Dziękuję dziewczyny! Jesteście super :***

20 komentarzy:

  1. Fajne prezenty. :) Też jestem na wizażu ale ostatnio coś mało mnie tam było. Brak czasu pewnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kosmetykoholiczko, można mi zazdrościć zwłaszcza koleżanek, dopiero później prezentów ;)

    Docia, nadrobisz podczas urlopu ;)

    Marto, :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Violl, to tylko drobiazg :) Zresztą zostało już po nim pewnie tylko wspomnienie ;)))

    :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Super prezenty:)
    pędzelek z H&M też posiadam i jestem z niego baaardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urban, :)

    Cammie, liczy się gest :)) :*

    April, Ty też? więc tym bardziej jestem zadowolona :D dzisiaj przetestuję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty.
    Miłego testowana ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Violl,niezmiernie sie ciesze,ze przesylka dotarla calo i bezpiecznie bo martwilam sie troche;)
    Udanego testowania:*i gratuluje pozostalych paczuszek-same wspanialosci:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ptysie polarne, nie polarne ptysie, wypraszam sobie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. gdzie to tak rozdaja, bo moze sie zalapie?:)))
    super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lady Flower, :)

    Hexx, tyle rzeczy, jestem pod wrażeniem i zachwycona :)) dzięki!

    Fren, jak tego bloga stworzysz, to dopiero wtedy będziesz mogła się czepiać :D

    Kosmetykoholiczko, na Wizażu oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty, tylko pozazdrościć:)
    Pozdrawiam:)

    http://betti400.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten pędzelek jest po prostu super i do tego jest bardzo tani masz ciekawy blog zapraszam do mnie http://juliax96-makijaeporadyrecenzje.blogspot.com/ pozdrawiam juliax96 ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. :):) wspaniałe koleżanki :)
    wiadomo liczą sie znajomości:D
    pozdrawiam ciepło=)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znajomości to podstawa ;))

    Dzięki dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...