piątek, 11 lutego 2011

Eko-przesyłka :)

Raptem dwa dni temu dostałam swoją przesyłkę z iHerb (KLIK) - słynne już pędzle EcoTools :)


Zdecydowałam się na zestaw Bamboo 6 Piece Eye Brush Set - KLIK. Obecnie kosztuje on 6,90$. Mnie udało się go nabyć za 1,90$ :) Skorzystałam z promocji iHerb głoszącej, że każdy nowy klient po zarejestrowaniu się otrzyma kod uprawniający do jednorazowej zniżki w wysokości 5$. Licząc z kosztem przesyłki zapłaciłam za zestaw około 20 złotych.


Do pędzli dołączone jest lniane etui na rzep z pseudo-lusterkiem. Nie podoba mi się, już leży w koszu ;) Na szczęście same pędzle są w porządku :)



Wykonane z naturalnych, ekologicznych materiałów. Solidne, mocno osadzone rączki. Gęste, sprężyste i miękkie włosie.

W zestawie znajdują się:
- large eye brush - duży pędzel do aplikacji i blendowania cieni (włosie ma wymiary ok. 1,5 na 1,5 cm)
- angled crease brush - fajny do nakładania cieni w załamanie powieki
- highlighting brush - idealny do rozświetlania łuku brwiowego i wewnętrznego kącika oka
- smudge brush - pędzelek do rozcierania kresek przy linii rzęs
- petite eye shading brush - dobrze współpracujący z ciemnymi cieniami, pozwalający uzyskać wyraziste spojrzenie, precyzyjny.


Na zdjęciu kolejno: highlighting brush, large eye brush, angled crease brush, smudge brush, petite eye shading brush.

Fajnym rozwiązaniem są podpisy na pędzelkach - dzięki nim wiem, do czego każdy z nich jest przeznaczony :) Oczywiście będę szukać dla nich różnych zastosowań, ale tak czy inaczej podpisy urzekają.


Dla wielu osób wielkość tych pędzli to minus, ale ja jestem bardzo zadowolona - pewnie z tego względu, że do tej pory nie miałam prawie żadnych porządnych pędzli do malowania powiek... więc i małe i duże potrzebne ;)

Ciekawa jestem, jak będzie z ich trwałością i funkcjonalnością. Jestem dobrej myśli. A nawet jeśli się zawiodę, to za takie pieniądze nie będzie mi żal posłać je tam, gdzie posłałam ich etui ;)

19 komentarzy:

  1. Fajnie się prezentują. No i wyszło niedrogo jak na pędzle. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają bardzo interesująco. Ładne w swojej prostocie. Mam nadzieję, że będą ci dobrze służyć :***

    OdpowiedzUsuń
  3. FasOla, fakt, 2 dychy za pięć pędzli to bezcen :)

    Cammie, oby :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak taniutko! :-)
    Czekam na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam chowany kabuki z eco tools juz jakie 2 miesiace i poki co pedzel sie trzyma tylko troche ta rozsuwana obudowa sie porysowala, ale i tak go lubie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. prezentuja sie ladnie :) ... napisz jak juz je troche pouzywasz jak sie sprawuja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Emilia, w moich przyszłych postach z pewnością przewiną się informacje na temat tych pędzelków :)

    Moddlishko, obudowa to pikuś, grunt że sam pędzel ma się dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. a kiedy zamawiałaś te pędzle? ja swoje zamawiałam 20.01 i nadal na nie czekam :( przyniósł Ci je listonosz czy inpost?

    OdpowiedzUsuń
  9. Maus, obiecuję :)

    Anonimie, zamawiałam 30.01, a 9.02. miałam je już u siebie. Niestety nie wiem, jaką drogą przyszły - odebrali je rodzice pod moją nieobecność. Trzymam kciuki, by i Twoje się odnalazły.

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz później recenzję.
    Wielka szkoda, że nic nie wiedziałam o tej promocji.
    Dobrze, że dzięki wizażowi odkryłam blogspota, dzięki wspaniałym dziewczynom jestem teraz na bieżąco.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają świetnie do tego jeszcze taka śmieszna cena, fajny zakup

    OdpowiedzUsuń
  12. Czarodzielnico, :))

    Nurko, oby ich używanie było równie przyjemne, jak kupowanie i oglądanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Violla ja też miałam na nie ochotę :) ale po obejrzeniu ich u vexgirl troszkę mi przeszło ;) jak dla mnie są zbyt duże :) przyjazna cena dzięki promocji a pędzelki wyglądają na bardzo fajne :) miłego użytkowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Reniu, dla mnie to akurat plus, bo często kładę na powiekę tylko jeden cień (np. beżowy) - duże pędzle będą do tego idealne :) a te dwa mniejsze, wiadomo, zawsze potrzebne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten anonim to byłam ja, przyznaję się bez bicia ;) Zapomniałam login a nie byłam na swoim kompie ;)
    Dziękuję za odpowiedź, również mam nadzieję że dotrą, niby kwota niewielka bo 23zł [brałam zestaw z pędzlem do różu] ale zdążyłam się już nastawić że mam te pędzle a tu kiszka... No nic - czekam dalej ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kosmetyki i ja, fajnie że się "przyznałaś" ;)) Trzymam kciuki, żeby pędzle dotarły!

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog ;* zapraszam do mnie :)http://sandra-lip.blogspot.com/ można dodawać do obserwatorów :**

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładnie się te pędzle prezentują :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...