poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Przybyła, zobaczyła, zwyciężyła ;))

Przyszedł czas na ogłoszenie wyników nietypowego rozdania, związanego z moją blogową rewolucją :) ale najpierw...

Dziewczyny, bardzo Wam wszystkim (i każdej z osobna) dziękuję za Wasze zaangażowanie i pomoc w promocji mojego nowego-starego bloga. Tutaj, na blogu Na obcasach, jestem już w pełni u siebie i w pełni po swojemu :) Cieszę się, że nowa nazwa spotkała się z Waszą aprobatą i że przeniosłyście się tutaj razem ze mną. Jeszcze raz dzięki!

A teraz to, na co zapewne wszystkie czekacie ;)) Wyniki!

Maszyna losująca (KLIK) wskazała, że nagrodę zgarnia...


Reniakicia!

Reniu, gratuluję :)) i czekam na maila z adresem do wysyłki!

11 komentarzy:

  1. Właśnie obejrzalam ten twoj korektor do brwi z Delii i powiem Ci, że efekt też jest świetny! Dla mnie stosowany solo chyba byłby zbyt lekki, ale tak sobie pomyślalam, że może po pomalowaniu brwi moim setem Essencowym + przeciągnięcie tym korektorem, może to by było to:)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to dopiero było blisko:D
    Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. OMG wygrałam!!! ale się cieszę!!! super, super :D tym bardziej, że po raz pierwszy coś wygrałam... o rany naprawdę wygrałam.... :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygrałaś, naprawdę ;)) proszę o adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh jak bliskoooo ^^ ! Gratuluję ;]
    Przychodzę z odpowiedzią do mojego posta, dziękuję za Twój komentarz :]

    W pełni się z Tobą zgodzę, korektor jest świetny ;] a tusz jak za taką cenę, jak najbardziej mi odpowiada :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...