niedziela, 16 września 2012

Kto zatrzyma lato? :)

Ostatnio wyjątkowo intensywnie testuję Waszą cierpliwość... Mam nadzieję, że macie w zapasie jeszcze trochę wyrozumiałości :) Za około dwa miesiące (kiedy moja praca magisterska będzie już gotowa do obrony) rytm życia na blogu powinien wrócić do normy :)

Naczekałyście się, więc już nie przedłużam. Pora na wyniki rozdania zorganizowanego dzięki współpracy bloga Na obcasach i marki Sanoflore! Przypomnę, że do wygrania były aż trzy tubki najnowszego lekkiego sezonowego kremu do twarzy z wodą kwiatową z Melisy Bio o właściwościach antyoksydacyjnych (KLIK) :))



Do kogo uśmiechnęło się szczęście? :)


Pierwsza tubka trafi w ręce ...


April!

Druga tubka powędruje do ...


Apki!

Natomiast trzecia tubka stanie się własnością ...


Sonnaille!


Gratuluję dziewczyny :)) Czekam na maile z adresami do wysyłki! Natomiast wszystkich niepocieszonych informuję, że wkrótce z pewnością pojawi się kolejna szansa na mały uśmiech losu :))

18 komentarzy:

  1. o nie, nie przeżyje dwa razy już prawie padło by na mnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. :))) Ale miła niespodzianka na początek dnia:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś otagowana: http://lewinkabloguje.blogspot.com/2012/09/ciasteczko-mnie-taguje.html :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Violl, przyjmij, proszę, moje skromne wyróżnienie :)
    http://no-to-pieknie.blogspot.com/2012/09/na-tapczanie-siedzi-len.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) byłam tak blisko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje ;) Buziaki, zapraszam na konkurs ze sklepem Sheinside, do wygrania bon na zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje! Niewiele brakowało do mojej wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :) ładnie to napisałeś :) uśmiech losu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Ciekawa jestem, jak się u zwyciężczyń spisze ten krem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Viollu zostałaś obdarowana słodką babeczką "So sweet Blog Award" :)

    Zapraszam do zabawy http://szminka-po-lustrze.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award-czyli-sodkie.html :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam go i jest świetny. Idealny do mojej mieszanej cery

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...