poniedziałek, 16 maja 2011

Niezłe ziółko ;))

Współpraca bloga Na obcasach z marką Vichy trwa :) Pod koniec marca otrzymałam od firmy do przetestowania kolejny produkt: płyn micelarny Normaderm - Skóra wrażliwa z niedoskonałościami. Za mną 8 tygodni codziennych testów. Czas na recenzję!


Link do strony producenta: KLIK.

Jego zdaniem płyn micelarny Normaderm do skóry wrażliwej z niedoskonałościami oczyszcza, odświeża oraz koi skórę. Jest hipoalergiczny, testowany dermatologicznie. Nie zawiera parabenu, barwników, alkoholu ani mydła.


Brzmi jak bajka? Niekoniecznie :))

Pierwsze wrażenia: miły dla oka design, ergonomiczna, smukła butelka, solidne zamknięcie - nie ma szans, by samoczynnie otwarło się np. podczas podróży. Zapach płynu kojarzy mi się z miksem ziół i... apteki ;)) Na pewno znacie tę charakterystyczną, apteczno - lekarską woń. Nie przepadam, choć oczywiście nie oczekuję też, by płyn micelarny pachniał jak cukierki ;) W każdym razie aromat ten nie jest zbyt intensywny i błyskawicznie się ulatnia.

Płynu Vichy używam dwa razy dziennie - podczas porannej toalety oraz w ramach uzupełnienia wieczornego demakijażu. I tak już od ośmiu tygodni. Jak widzicie na pierwszym zdjęciu, 200-ml butelka nie jest jeszcze pusta. Wydajność zadowalająca :))


A co z samym działaniem?
Płyn skutecznie i odczuwalnie oczyszcza i odświeża cerę, a przy tym rzeczywiście jest bardzo delikatny. Nie podrażnia nawet ranek (takich jak ślad po kocim zadrapaniu ;)), koi. Jest łagodny dla oczu. Warto dodać, że noszę soczewki kontaktowe - czasem robię demakijaż przed ich wyjęciem. Nawet wtedy oczy przemyte płynem Normaderm nie zachodzą mgłą, nie szczypią, zachowują pełen komfort. Duży plus!

Szczególnej poprawy w kwestii stanu cery nie zauważyłam, ale przecież nikt tego nie obiecuje. Nie spodziewałam się, że płyn micelarny będzie leczył czy eliminował zaskórniki. Fakt pozostaje faktem, że nie podrażnia nawet zmienionej chorobowo skóry i odczuwalnie oczyszcza. I o to chodzi :)) Zważając na jego zapach mogę stwierdzić: niezłe ziółko!

To nie wszystko :)) Dzięki uprzejmości Vichy jedna z Was będzie miała możliwość przetestowania tego produktu (o wartości około 35 zł!) na własnej skórze! :))


Co zrobić, by wygrać?

1. Musisz być publicznym obserwatorem bloga Na obcasach oraz odpowiedzieć na pytanie: który kosmetyk z pełnej oferty Vichy (KLIK) przetestowałabyś najchętniej? Krótko uzasadnij swoją odpowiedź.
2. Możesz napisać informację o tym konkursie na swoim blogu (+ 1 los).
3. Możesz dodać link do mojego bloga do swojego blogrolla (+1 los).

Jeśli chcesz wziąć udział w konkursie, w komentarzu pod tą notką zostaw komentarz zawierający nick, pod jakim obserwujesz Na obcasach, odpowiedź na pytanie konkursowe oraz ewentualne informacje dotyczące blogrolla i/lub notki o rozdaniu (wraz z linkiem). Zgłoszenia przyjmuję do końca maja. Losowanie 1. czerwca. Taki prezent na Dzień Dziecka ;))

57 komentarzy:

  1. Obserwuję jako kosodrzewina ;)
    Oczywiście mam Cię w blogrollu ;)

    Najchętniej przetestowałabym regenerująco- ochronny balsam do ust z prostego powodu- mam z natury bardzo suchą skórę na twarzy i moje usta również często przypominają saharę ;) Testowałam już całą masę produktów i niestety trudno o coś, co pomogłaby mi na dłuższą metę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ohh! Zgłaszam się. Obserwuję jako TheDoliouse
    W moim blogrollu jesteś od hohohoho!;d

    notka:
    http://thedoliouse.blogspot.com/2011/04/wiosenne-szalenstwo.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapomniałam napisać, najchętniej przetestowałabym żel Normaderm, bo dużo osób go zachwala, a ja chciałabym zobaczyć czy on na prawdę jest taaaki świetny..;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Płyn wydaje się być bardzo fajnym kosmetykiem, z chęcią go przetestuję. Zgłaszam się jako obserwatorka Paramore, mój e-mail - pati_17@op.pl.
    Najchętniej wypróbowałbym AERATEINT PURE
    fluid matujący do skóry normalnej i mieszanej, gdyż wydaje mi się idealny dla mojej cery.
    Mam Cię w blogrollu, notka jest :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję od dawna jako taml
    Mój email: taml@o2.pl
    Jesteś w blogrollu ;)
    Notka: http://idealna-kobieta.blogspot.com/2011/05/recenzja-pudru-vipera_16.html

    Najchętniej przetestowałabym Piankę do mycia twarzy Purete Thermale ponieważ jest ona do skóry mieszanej i przywraca jej witalność a u mnie jest z tym problem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. rocherarae
    Zdecydowanie wypróbowałabym Vichy, Dermablend Fixateur Poudre,potrzebuje czegoś do utrzymania mojego makijażu w ryzach a myślę że razem z podkładem z tej serii spisywałby się świetnie;)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie w szafeczce z zapasami stoi zwykły płyn micelarny z Vichy ale ja jakoś przywiązałam się do mojego micela z La roche posay

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako Atina
    anitabre@op.pl
    mam Cie w blogrollu
    notka http://kosmetykiatiny.blogspot.com/2011/05/vipera-younique-pojedynczy-cien-do.html

    Najchętniej przetestowałabym AQUALIA ANTIOX
    Antyoksydacyjny sztyft pod oczy bo mam odwieczny problem z cieniami pod oczami a coś mi świta w głowie, że ktoś bardzo sobie chwalił ten produkt:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję jako Rebellious lady
    Jesteś w blogrollu : rebellious-lady.blogspot.com

    Najchętniej wypróbowałabym puder transparentny sypki Dermablend - podobno świetnie matuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. płyn micelarny Vichy? I'm in:)

    obserwuję jako simply_a_woman

    z oferty Vichy chętnie przetestowałabym Roll-on pod oczy z serii Aqualia Thermal; zwykle budzę się z opuchniętymi oczami i szukam skutecznego produktu, który dodatkowo nawilżyłby skórę pod oczami i zapobiegał pierwszym zmarszczkom (choć tego ostatniego producent nie obiecuje...)

    oczywiście jesteś w blogrollu od dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się :) Wspaniała nagroda.
    Obserwuję jako FasOla669
    mail: ola669@buziaczek.pl
    Jesteś w blogrollu: http://szafa-olki.blogspot.com/

    Chciałabym przetestować Vichy Sztyft wysuszający i maskujący niedoskonałości skóry. Brzmi baaaardzo ciekawie i powiem, że przydałoby mi się takie coś na niemiłe niespodzianki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. obseruje jako Li i chetnie przylacze sie do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako FF
    mail: fjordelie[at]gmail.com

    Z oferty Vichy zaciekawił mnie podkład Aera Teint Fluid matujący do cery normalnej i mieszanej. Ostatnio szukam sensownego podkładu, który dałby radę być na mojej twarzy w stanie w miarę matowym dłużej niż 3-4h ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. no wlasnie ja bym chetnie ten plyn potestowala bo widze ze moj sie konczy i z checia poprobowalabym czegos nowego,pozdrawiam,obserwuje jako Agawcia
    agawa2828@t-online.de

    OdpowiedzUsuń
  15. Li, Agawcia - jeśli chcecie wziąć udział w zabawie, musicie spełnić OBA wymagane warunki, czyli publicznie obserwować oraz udzielić odpowiedzi na konkursowe pytanie! Czekam na update :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako zzola, e-mail zzola@wp.pl.
    Chciałabym spróbować wody termalnej w spreju. Nigdy nie używałam kosmetyku tego typu, a wydaje mi się, że mogłabym polubić ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. hej, zgłaszam się :)
    obserwuję pod nickiem lili
    mam Cię w blogrollu - lilijka-lili.blogspot.com
    chciałabym przetestować puder dermablend, ponieważ wydaje się idealny dla mojej cery :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się!
    Obserwuję jako Mariola
    mail: marioladabr@wp.pl
    Chętnie wypróbowałabym LIFTACTIV CxP krem pod oczy i na powieki z powodu pojawiających się i coraz bardziej widocznych zmarszczek w tym miejscu, których chciałabym jak najdłużej uniknąć.

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako peggy-blu i najchętniej przeczytałabym recenzję sztyftu pod oczy AQUALIA ANTIOX :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Zglaszam sie
    obserwuje jako Smieti
    mam Cie w blogrollu - http://smieti.blogspot.com/

    wybralabym dermablend bo mam problemy z matowieniem twarzy - jak kazda posiadaczka tlustej cery.

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję jako Aktualnaa
    Mam Cię w blogrollu
    A najbardziej chciałabym wypróbować koncentrat zwalczający niedoskonałości skóry z serii Normaderm, uzasadnienie tego jest proste, mam niedoskonałości skóry, a działanie koncentratu ma za zadanie je zlikwidować po 24 godzinach, dodatkowo- co dla mnie bardzo ważne- nie zapycha porów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam sie :)
    obserwuje jako januszek512
    mail januszek512@wp.pl

    Z checia chcialabym wyprobowac regenerujacy balsam do ust . Wlasnie jestem ku koncowi swojego i jakas nowosc chcialabym przygarnac do sprobowania. A wiadomo jest to produkt z wyzszej polki wiec nawet z ciekawosci .

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj!
    Obserwuję jako Monika.
    Najchętniej przetestowałabym puder vichy dermablend. Słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat i chciałabym kiedyś porównać go z pudrem babmusowym z bu. Ciekawa jestem, czy też nie zapchałby mi porów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się zgłoszę, a co!! :D

    Obserwuję jako Ew., w blogrollu oczywiście mam :)
    Co do produktu, to chętnie wypróbowałabym krem do rąk suchych Lipidiose głównie dlatego, że moje łapki są wiecznie baaaaardzo suche - nie znalazlam jeszcze takiego kremu, który byłby dla mnie idealny :)
    A moze akurat mógłby to być ten ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. przylaczam sie i ja :)

    obserwuje jako moodlishka.

    Najchetniej wyprobowalabym krem Nutriextra, bo mysle, ze bylby dobry do moich przesuszonych lydek. Po tylu pochlebnych opiniach na blogach bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zglaszam sie i ja :) obserwuje jako pierniczkowa.
    mail: nietylkokosmetycznie@gmail.com
    w blogrollu oczywiscie jestes :)
    notka o rozdaniu: http://nietylkokosmetycznie.blogspot.com/2011/05/rozdaniowe-szalenstwa.html

    Najchetniej przetestowowalabym krem do ciala Vichy NutriExtra, ostatnio nie moge dojsc do ladu i skladu z moja przesuszona skora na nogach ( a zwlaszcza lydkach)i po recenzjach czytanych na roznych blogach stwierdzam, ze krem ten moglby byc idealnym rozwiazaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się:)
    Obserwuję jako ilmasz.
    Mój mail: ilmasz@poczta.onet.pl
    Wybrałabym CAPITAL SOLEIL Ochronny krem do twarzy SPF 50+, ciekawe czy bieli i czy nadaje się pod makijaż? hmmm...:)

    OdpowiedzUsuń
  28. obserwuję jako: innalajna
    blogroll: od wiek wieków innalajna.blogspot.com
    mail: innalajna@gmail.com

    Najchętniej przetestowałabym puder Vichy Dermablend oraz wodę termalną.

    OdpowiedzUsuń
  29. obserwuję jako ada (adastrzyza@gmail.com)
    mam cię w blogrollu :) http://duzaatakamala.blogspot.com/

    chciałabym przetestować wodę termalną z vichy. dlaczego? bo latem maluję się niezwykle rzadko i taka woda byłaby idealnym "odświeżaczem" do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Witam, obserwuje jako Le Mavrica
    Link do blogrolla http://le-mavrica.blogspot.com/
    Najchetniej przetestowałabym NORMADERM
    Żel głęboko oczyszczający, poniewaz niestety, jest ona tlusta i sklonna do tradziku i jak narazie nic nie daje sobie z nia rady.

    OdpowiedzUsuń
  31. obserwuję, Milly :)

    Zdecydowanie chciałabym zobaczyć jak sprawdzi się u mnie:

    LUMINEUSE
    Rozświetlający krem tonujący do skóry normalnej i mieszanej.

    Walczę od zawsze z cieniami pod oczami, może Vichy miałby dla mnie ratunek :) i alternatywę dla korektora / pudru-rozświetlającego ... :>

    OdpowiedzUsuń
  32. Witam. Jestem tu nowa, ale od razu dołączam Twoj blog do ulubionych:)
    Obserwuje sie jako like_cosmetics

    Z checia przetestowałabym NORMADERM NOC. Chronoaktywny krem zwalczający niedoskonałości, poniewaz mam ostatnio problemy z cera...a niebawem ślub:) także przydałaby sie gładka i piekna twarzyczka:)
    link do stronki http://rosscosmetics.blogspot.com/2011/05/kolejne-nagrody.html

    OdpowiedzUsuń
  33. Obserwuje jako moher_
    blogroll: http://moherowa.blogspot.com/

    Chciałabym przetestować krem NORMADERM, ponieważ mam tłustą cerę z niedoskonałościami, a słyszałam że on jest dobry.

    OdpowiedzUsuń
  34. Obserwuję jako: kotwilka
    mail: kotwilka@gmail.com
    Chciałabym przetestować: Capitail Soleil Brązujące mleczko nawilżającego do twarzy i ciała, bo szukam idealnego samoopalacza, a o tym czytałam dużo dobrego.

    Jesteś w blogrollu
    Link do notki o rozdaniu:
    http://kotwilka.blogspot.com/2011/05/zeby-wygrac.html

    OdpowiedzUsuń
  35. Obserwuję jako Olirenza.
    olirenza@gmail.com
    Skusiłabym się na Normaderm TRI-ACTIV, ponieważ bazując na opiniach innych myślę, że mógłby pomóc mojej dość problematycznej cerze.

    OdpowiedzUsuń
  36. Obserwuję jako Madlenn. (madlennee@gmail.com)
    Notka: http://madlenna.blogspot.com/2011/05/na-obcasach-rozdaje.html
    Jesteś w blogrollu.

    Chętnie wypróbowałabym Maseczkę kojącą i wygładzającą skórę. 24-godzinne nawilżanie - ponieważ moja skóra po wszelkich płynach anty trądzikowych woła o nawilżenie i wygładzenie (borykam się z problemem zaskórników i innych nieprzyjacieli którzy sprawiają ze moja skóra nie jest w najlepszym stanie).

    OdpowiedzUsuń
  37. Obserwuję jako Kosmetykomania
    @: telewizja-trwam@tlen.pl
    Jesteś na blogrollu
    Notka:
    http://moje-kosmetyki-kosmetykomania.blogspot.com/2011/05/masa-rozdan.html
    najchętniej przetestowałabym tą nową serię pielęgnacyjną, albo serię z różyczką:) tych produktów jeszcze nie miałam, pozostałam już testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  38. Obserwuję jako okaja.
    Mój e-mail: okaja@interia.pl
    Najchętniej bym przetestowała DERCOS -
    Szampon zwalczający łupież i wzmacniający włosy, ponieważ ostatnio walczę z łupieżem i wypadaniem włosów, a podobno to całkiem dobry produkt.

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuję jako tusia13pl
    mail: tusia13pl@gmail.com
    notka: http://drugastronalusterka.blogspot.com/2011/05/rozdania_24.html
    Mam cię w blogrollu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Zapomniałam napisać, że najchętniej przetestowałabym DERMABLEND Puder utrwalający, ponieważ dużo dobrego się o nim nasłuchałam :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję jako leal251
    Mój email: leal251 at yahoo.com
    Jesteś w blogrollu
    Notka: http://leal251.blogspot.com/2011/05/4-blogi-ktore-lubie-odwiedzac.html

    chyba bardzo chetnie bym wypróbowała żel głęboko myjący o którym bardzo czesto wspomina w swoich filmikach Katosu :) ewentualnie wodę termalną.

    OdpowiedzUsuń
  42. Obserwuje jako Zofiana
    focz@op.pl
    chetnie przetestowalabym plyn micelarny, bo te,ktore do tej pory uzywalam nie sprawdzily sie.
    http://zofiana.pinger.pl/m/6354017/rozdanie
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :) ja najchętniej przetestowałabym puder Dermablend, bo szukam idealnego utrwalacza makijażu :)

    pozdrawiam,
    obserwator Frenka

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwator maggno :)
    zawsze dużo o vichy słychać, miałam okazję skorzystania z kremu nawilżającego, który spełniał oczekiwania.

    Niestety jestem właścicielką skóry dość kapryśnej, bo i wrażliwej na polikach (pąsy!) i mieszano-dziwnie czasem suchej w strefie T z okresami szalejących zmian. Kusi mnie bardzo seria do skóry z niedoskonałościami, opinie generalnie dobre, ale jak na cenę to muszę być przekonana w 100% :)

    pozdrawiam!
    maggno
    studioo.brussel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. a co mi tam wpiszę się:D

    obserwuję jako Na Krawędzi
    najchętniej wypróbowałabym:
    Vichy Purete Thermale Demaquillant Yeux Sensibles (Płyn do demakijażu oczu wrażliwych), ponieważ mam problem z dokładnym zmywaniem makijazu oczu, a jednoczesnie potrzebuję czegos delikatnego

    OdpowiedzUsuń
  46. Obserwuję jako SheWoman
    shewoman.blog@gmail.com
    notka: http://shewoman-blog.blogspot.com/2011/03/moze-szczescie-mi-dopisze.html
    blogroll: http://shewoman-blog.blogspot.com/

    Najchętniej przetestowałabym wszystkie kosmetyki ;) ale jeśli już mam wybierać to może NORMADERM Tonik zwężający pory, bo nie ukrywam, że mam z tym problem, a dodatkowo tonik ten ma zmniejszać wydzielanie sebum co również jest bardzo mile widziane :)

    OdpowiedzUsuń
  47. hej :) Ja też się zgłaszam.
    Obserwuję jako goldpearl.
    Mój email: goldpearl@interia.pl

    Z wielką chęcią przetestowałabym nawilżający krem wzmacniający i kojący skórę z serii Aqualia Thermal. Uważam, że mojej skórze przydałaby się porządna dawka nawilżenia.

    OdpowiedzUsuń
  48. Obserwuję jako MattersAtAll hrabina.88@gmail.com jesteś u mnie w blogrollu http://turningthelightsout.blogspot.com/
    Najchętniej wypróbowałabym roll-on pod oczy, bo mój wiek jakoś natchnął mnie do większej troski o okolice oczu (zawsze kolejne dwudzieste urodziny to u mnie rozmyślanie o wieku). A ten rol-on z Vichy wydaje się być fajny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Obserwuję jako: Zusska
    Notka: http://zusska.blogspot.com/2011/05/lakier-rimmel-wear-maxx-hot-gossip.html
    Blogroll: tak
    Odpowiedź: najchętniej wypróbowałabym znaną już wodę termalną

    OdpowiedzUsuń
  50. Obserwuję jako Krash
    Wypróbowałabym roll-on pod oczy

    OdpowiedzUsuń
  51. Obserwuję jako Margaretka+mam w blogrollu, mój mail : sekretyurody@gmail.com

    Link do notki o rozdaniu : http://margaaretkaa.blogspot.com/2011/05/rozdania-majczerwiec.html

    Wypróbowałambym płyn micelarny :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Obserwuję jako Karolina9102 :)

    karolinapolkoszek@wp.pl

    Najchętniej wypróbowałabym Koncentrat zwalczający niedoskonałości skóry z serii Normaderm. Może on by uczynił moją twarz zdrowo wyglądającą i gładką .

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Obserwuję jako Sheva, w blogorollu jesteś od dawna ;)

    OdpowiedzUsuń
  54. aha :) no i najchętniej bym przetestowała roll-on pod oczy
    o ten :
    http://www.vichyconsult.pl/products-ROLLYEUX/pielegnacja-twarzy/aqualia-thermal/roll-on-pod-oczy-kojacy-i-wzmacniajacy-hydrozel-zmniejszajacy-opuchniecia-i-cienie-pod-oczami.aspx

    bo walczę z cieniami od momentu powrotu do kraju i nie mogę sobie z nimi poradzić :( może to by mi pomogło.

    OdpowiedzUsuń
  55. obserwuję jako cyanus. najchętniej wypróbowałabym roll-on bądź sztyft pod oczy, gdyż walczę z "workami" i cieniami, jak na razie bezskutecznie, a myślę, że kosmetyk aptecznej marki mógłby mi faktycznie pomóc :)
    link do notki: http://serpolina.blogspot.com/2011/05/rozdanie-u-kochamkosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  56. Hej!
    Obserwuję Cię jako Aglolga:).
    Najchętniej wypróbowałabym Nawilżający krem kojący i wzmacniający skórę. 24-godzinne działanie, bo przez to, że ostatnio dni są gorące i pełne słońca moja skóra strzeliła focha i zaczęła wariować;).
    olsza_@poczta.onet(kropka)pl

    OdpowiedzUsuń
  57. Hej,
    obserwuję Ciebie jako Lidia,
    najchętniej wypróbowałabym
    AQUALIA ANTIOX, ponieważ podoba mi się skład - dużo wit.C, jak i formuła dzięki której możemy mieć pewność, że nasz kosmetyk jest świeży:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...