sobota, 5 maja 2012

Może nad morze? ;))

Właśnie takie pytanie padło z ust znajomych podczas jednego ze spotkań naszej paczki jakieś 3 tygodnie temu. Czemu nie! Szybka decyzja, rezerwacja, pakowanie ... i oto jesteśmy :DDD Właśnie dlatego nie ma mnie tutaj, na blogu ;) Korzystając z okazji, że chwilowo mam czas i dostęp do Internetu, chcę pokazać Wam kilka obrazków którymi cieszę oczy od przedwczoraj - relacja na żywo :)))













Pogoda dopisuje :))) Czwartek był słoneczny i ciepły - jeździliśmy na rowerach, wylegiwaliśmy się na ruchomych wydmach, jedliśmy pizzę... Piątek przyniósł spacer plażą i lasem pod latarnię Stilo - 12 km w jedną stronę... W drugą powiózł nas bus ;)) Dzisiaj zaliczyliśmy plażowanie (intensywne, acz krótkie - wiatr urywał głowę ;)) i grillowanie. W planach jest jedzenie gofrów, podziwianie zachodu słońca (chmury właśnie się rozstąpiły!) i pakowanie. Jutro z samego rana wyruszamy do Trójmiasta :)) A po całodziennym zwiedzaniu obieramy kierunek: Kraków... Ale! Jeszcze jesteśmy tutaj, korzystamy z uroków urlopu. Odezwę się do Was z domu. Do zobaczenia! :)))

74 komentarze:

  1. Te zdjecia to istny balsam dla mnie:):)
    Violl jakie masz długie włosy, niesamowice urosły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta długość to minimum zapewniające mi dobre samopoczucie, już nie chcę krótszych ;)

      Usuń
  2. spontaniczne wypady ze znajomymi najlepsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda :) Moja paczka przekonała się o tym nie pierwszy raz :D

      Usuń
  3. Leba!!! Zdeptałam ją na wszystkie możliwe sposoby!!! Do niedawna spędzałam tam tydzień każdego lata :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc pewnie znasz każdy kąt :)) Ja niestety podreptałam po Łebie tylko przez 3 dni, ale dobre i to :)

      Usuń
  4. Jakie piękne zdjęcia;) Szkoda tylko, że są te podpisy, ale dobra;) Oj zazdroszczę, też chętnie wybrałabym się nad morze;)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpisy są po to, żeby zabezpieczyć zdjęcia przed bezprawnym kopiowaniem :) Prawa autorskie i te sprawy, rozumiesz ;)

      Usuń
  5. Przez wiele lat jeździłam co roku na wakacje do Łeby i mam z nią związanych wiele miłych wspomnień :) Baw się dobrze! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz i ja mam takie "łebskie" wspomnienia ;))

      Usuń
  6. Uwielbiam latarnie w Stilo- jeździłam tam zawsze na obóz :))

    OdpowiedzUsuń
  7. trójmiasto jest świetne, mieszkam tu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że zwiedziłam je powierzchownie i w deszczu...

      Usuń
  8. Cudownie!

    Ja chcę takiego loda :DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam napisać to samo :). Zdjęcie z lodzikiem, to moje ulubione z całej serii :D.

      Usuń
    2. Nie chcę Was dobijać, ale faktycznie był wyśmienity... :P

      Usuń
  9. Nabralam ochoty na loda...jakkolwiek to brzmi :P

    OdpowiedzUsuń
  10. No i gdzie te obcasy? :P

    Życzę miłego pobytu w Trójmieście :>

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę marzy mi się morze

    OdpowiedzUsuń
  13. Byłam nad Łebą 2 lata temu

    OdpowiedzUsuń
  14. Rozmarzyłam się oglądają te urocze zdjęcia, a do wakacji jeszcze trochę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajnie :) No to udanego wypoczynku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ależ zazdroszczę!
    Udanego wypoczynku życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne te wydmy, w Ustce na takie nie trafiłam :( Muszę kiedyś zawitać do Łeby. Udanego wypoczynku,pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wypad na wydmy był genialnym pomysłem, robią wrażenie :))

      Usuń
  18. Ja się przede wszystkim skupiłam na zdjęciach. Są piękne... zdradzisz, czy sama ustawiałaś parametry, czy robiłaś na auto?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robię na "A", czyli na priorytecie przysłony :) Te zdjęcia cykałam na strefie "Landscape" (+2 kontrast, +1 nasycenie, +1 ostrość) ;)

      Usuń
    2. Dzięki, tez głównie "bawię się" przysłoną... a ostatnio rozszyfrowałam strefę landscape.. (i to bez instrukcji, jestem z siebie dumna :D)

      Usuń
  19. Zazdroszczę takiego fajnego relaksu... Baw się dobrze! :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne widoki, aż się człowiek robi zazdrosny:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Viollu świetne zdjęcia :)) poproszę takiego loda :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Rozumiem, że majówka udana ;)?
    Zapraszam Cię do odpowiedzenia na Tag :)
    http://salomea94.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. zjadłabym takiego loda : ]

    OdpowiedzUsuń
  24. zazdroszcze takiego wypadu! mam ochote wskoczyc w zdjecia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wskakuj! Najlepiej w pociąg / samochód i w drogę! :)

      Usuń
  25. Zazdroszczę okrutnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Odpowiedzi
    1. Ja też! Nad tym polskim nie byłam dobrych 10 lat... aż do teraz :)

      Usuń
  27. morze wiosną jest piękne :)

    __________________
    więcej o modzie:
    http://biscuits-and-milk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Byłam w tamte wakacje w Łebie :) Ciekawa jestem czy są jeszcze takie ziemniaki na patykach - były bardzo smaaaczne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ziemniaki na patykach? Nie widziałam... Coś czuję, że mam czego żałować :)

      Usuń
  29. Uwielbiam nasze morze i żadne inne nie robi na mnie takiego wrażenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja niestety nie jestem tak patriotycznie nastawiona, wolę cieplejsze i bardziej niebieskie wody... ;) ale polskie morze również uwielbiam, bo nasze :))

      Usuń
  30. Pięknie! Kocham nasze morze, ale do Krakowa bym się wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ciekawe zdjęcia. Czekam na kolejne z następnych wypraw. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie ich duuuużo :) tych wypraw :P

      Usuń
  32. świetna wycieczka ! brawo dla spontaniczności, zgrana z Was paczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam szczęście że znam takich fajnych i ogarniętych ludzi :)

      Usuń
  33. Dzieki za te zdjęcia właśnie wybieramy się w sierpniu ze znajomymi do Łeby:) Po zobaczeniu tych zdjęć już nie mogę się doczekać wyjazdu:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie wypożyczcie rowery (5 zł/h) i jedźcie na nich leśnym szlakiem na wydmy! Z wodą, czekoladą i kocem w plecaku :))) Życzę pięknej pogody!

      Usuń
  34. Szczęściaro, pewnie masz do nich dostęp na okrągło!!!

    OdpowiedzUsuń
  35. Myślę pustynia zajebista pustynia, patrze i czytam dalej szok Łeba nasza Łeba :O Od dziś zbieram pieniądze na kolejne wakacje do Łeby ! Pieknie !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...