piątek, 18 maja 2012

Nowe centrum dowodzenia ;)

Już jestem! Wybaczcie tych kilka dni przerwy :) Została wywołana dwoma powodami. Pierwszy, bardziej prozaiczny: chwilowo zostałam przytłoczona innymi zobowiązaniami. Na szczęście już wychodzę na prostą i odzyskuję czas na blogowanie ;) Natomiast drugi jest już mniej oczywisty: straciłam cierpliwość do swojego laptopa. Od miesięcy dawał mi w kość, ale ostatnio to już przesadził ;)) Pamiętacie, jak w Liście do Gwiazdki (KLIK) wspominałam o nowym komputerze? Czułam, że mój stary, dobry Asus już długo nie pożyje. No i stało się! Wysłałam go na emeryturę ;) po czym zrobiłam rozpoznanie rynku, posłuchałam rad osób znających się na sprzęcie, uruchomiłam przezornie zgromadzone na ten cel fundusze i kupiłam laptop Dell Inspiron M5110 :)

(foto: bloknotik.od.ua)

Klasyczny, elegancki, solidny, cechujący się (podobno ;)) bardzo dobrymi parametrami. W dodatku posiada pewien bajer, a mianowicie możliwość wymiany pokrywy :)

(foto: pcmodder.pl)

(foto: komputerowo.co)

Już czaję się na taką:

(foto: sferis.pl)

Nie jest tajemnicą, że uwielbiam tego typu gadżety :) A poza tym komputer mojego Przyszłego Małża z wyglądu jest identyczny jak mój! Przecież muszę je jakoś odróżniać ;)))

Niniejszym oficjalnie witam Was z mojego nowego centrum dowodzenia :D Widzimy się w kolejnej notce -  do jej lektury zapraszam już jutro :))

51 komentarzy:

  1. uwielbiam takie gadżety, a mój chłop zawsze sprowadza mnie na ziemię tekstami, że na parametry się patrzy, a nie na kolory. ale cóż, taka już chyba nasza kobieca natura ;)

    P.S. liczę, że nowy sprzęt przyniesie częstsze wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to ja sama siebie sprowadziłam na ziemię ;)) Parametry przede wszystkim. Ale że przy okazji posiada taki bajer... to tylko utwierdziło mnie w wyborze ;))

      Też mam nadzieję powrócić do dawnej regularności :)) Dziękuję!

      Usuń
    2. Znaczy wpisy* ? :DDD

      Usuń
    3. matko boska! tak, WPI-SY :D

      dzisiejszy dzień ewidentnie mi nie służy :D

      Usuń
    4. kobiety tak mają, co poradzić :D

      E tam parametry, ma działać i sprawnie funkcjonować, w Diablo III przecież grać na nim chyba nie będziesz :D Tak mi się skojarzyło bo ostatnio pełno zamieszania z tą grą ;)

      Oby Ci dobrze służył ;)

      Usuń
    5. Basiu, Diablo nie planuję... Jeśli udźwignie Angry Birds, to wszystko będzie w porządku :DDD

      dzięki :*

      Usuń
    6. Haha rozbawiło mnie to :D

      ;*

      Usuń
  2. ja mam della :) a pokrywa jasno różowa więc ta na ktorą Ty się czaisz też mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  3. dell to porzadna maszynka, niech sie milo uzywa ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam inspirona :) i ta sama obudowa mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc jest szansa, że nasz sprzęt będzie tak samo cudownie różowy ;))))

      Usuń
  5. Jak się teraz patrze na kolory mojego sprzętu, to mogę powiedzieć tylko LOL: netbook turkusowy, telefon różowy, aparat różowy, odtwarzacz mp3 różowy, myszka w różową panterkę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo fajny :-) Ja się wahałam między netbookiem della a asusa. Ale wygrał jednak biały malutki asuś ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem jak sprawa ma się z netbookami, więc wierzę, że podjęłaś dobrą decyzję :) Niech Ci służy :)

      Usuń
  7. Fajny laptop :) Ja od niedawna mam też nowego, ale Toshibę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc jestem uprzedzona do Toshiby, nawet nie oglądam... I w sumie to nie wiem skąd mi się to wzięło, możliwe że to wymysł ;) Niech się dobrze sprawuje! :)

      Usuń
  8. Jaki ma procesor? :) I ile kosztował? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwurdzeniowy AMD Radeon HD Graphics :) Za komputer zapłaciłam 1999 zł w Euro Agd.

      Usuń
  9. Też sobie kiedyś podobny kupię :) Wygląda świetnie! I nie zajmuje tyle miejsca co mój stacjonarny rzęch ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki :)) Laptop to mega-wygoda. Przesiadłam się na niego ze stacjonarki jakieś 5 lat temu, nie zamieniłabym się z powrotem :)

      Usuń
  10. fajniutki :) ja też ostatnio zmieniłam :) i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. sama bym się na niego skusiła, bo uwielbiam kiedy mogę coś dopasować kolorystycznie do humoru/chwili/okazji ;) Ale na razie wzdycham do produktów firmy apple, a w szczególności Ipada ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pokrewna dusza! ;) Witaj :)

      Apple trafia również w mój gust :) ale te ceny... kosmos. Też choruję na tablet, ale nie Apple - chciałabym GalaxyTab, mam telefon Galaxy S, byłby zgrabny komplet ;))

      Usuń
  12. Fajny bajer, te pokrywy :) Mam nadzieję, że nowy sprzęt będzie Ci dobrze służył!

    OdpowiedzUsuń
  13. sama miałabym ochotę na takiego;)

    OdpowiedzUsuń
  14. witaj w klubie Dell'a :) ... ja mimo cyrkow z moim a wlasciwie nie z lapkiem, co z fatalna obsuga klienta (w przypadku jak sie cos porzadnie spierniczy) ... to bardzo lubie moje centrum dowodzenia :D

    niech Ci dobrze sluzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie oby się nie spierniczyło :] ani mnie, ani Tobie :)))

      Usuń
  15. I na co się w końcu zdecydowałaś? :) Ja mam białego netbooka Vaio, uwielbiam go - głównie za wygląd ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. super!! mam nadzieje że będzie się dobrze sprawował:) obudowa tylna ładna:) ja teraz czaję się na nowy telefon:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli szukasz smartfona, to polecam Samsunga Galaxy S ;)

      Usuń
    2. Również polecam Galaxy, a najbardziej S2. Nie wyobrażam sobie obecnie pracy na innym telefonie.:)

      Usuń
  17. "Eee" jest super, sama się mu przyglądałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla blogera myślę że taki laptop to fajne rozwiązanie, fajny gadżet, który uprzyjemnia jakieś drobne prace na nim wykonywane czy zarządzanie multimediami:) Podobno tylko bateria słabo trzyma ale osobiście nie wypróbowałam tego sprzętu więc powołuję się na czytane w internecie artykuły:)
    M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie taki multimedialny laptop był mi potrzebny :) Też słyszałam o tej baterii, ale to nie problem - i tak zazwyczaj wiszę na kablu ;) Póki co trzyma niemal 3 godziny, jest dobrze. Zwłaszcza w porównaniu z moim poprzednim laptopem, który na baterii wytrzymywał 10 minut :P

      Usuń
  19. Gratuluję nowego centrum dowodzenia.:) Dell to dobra marka, ja od niedawna pracuję na Inspironie N5040 i bardzo sobie chwalę.:)
    A fioletowa obudowa to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  20. no i mądra decyzja, nie ma się co denerwować jak się coś psuje i odmawia posłuszeństwa. jak miałam na to środki to nie ma co zwlekać tylko działać :) zakup udany, podoba mi się również :)
    kiedyś byłam większą gadżeciarą, teraz jestem uśpioną, ale jestem ! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie :) Zwłaszcza, że Asus testował moją cierpliwość już od roku. A niestety cierpliwość nie jest moją najmocniejszą stroną ;))

      Obawiam się, że jak syn podrośnie, to będzie Cię jeszcze bardziej nakręcał na gadżety, strzeż się ;))))

      Usuń
  21. też muszę zacząć o jakimś nowym myśleć :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Szkoda, że nie zamieściłaś parametrów technicznych z okazji tematu.
    Super, że ma wymienną kolorową pokrywę, ale parametry techniczne przydałyby się, jeśli już sięgasz po temat dotyczący technologii, która wymaga dużo bardziej technicznego opisu niż kosmetyk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olfaktorio, podałabym je, gdyby post miał na celu reklamę / zarekomendowanie Wam tego produktu. A nie ma.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...