środa, 9 maja 2012

Prezentowo :)) wyniki!

Pora na wyniki rozdania wieńczącego moją wizytę w niemieckich drogeriach! ;)) Wybaczcie mały poślizg :)

Bez zbędnych słów ogłaszam, że prezent nr 1 ...


otrzymuje ...


Inulinus!

Natomiast upominek nr 2 ...


wędruje do ...


DorkDork!

Gratuluję :))) Czekam na Wasze adresy do końca tego tygodnia. Prezenty wyślę zaraz po otrzymaniu maili :)

Pozostałym z Was dziękuję za liczny udział, cierpliwość i uczciwość. Przy okazji deklaruję powrót do normalnego i regularnego blogowania. W ostatnim czasie wystarczająco obficie zasypałam Was niezbyt konkretnymi postami przedstawiającymi moje nicnierobienie ... ;)) Już się ogarniam, słowo :DDD

26 komentarzy:

  1. Byłam tak blisko... Gratuluję zwyciężczyniom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie o włos :) Może następnym razem się uda? :))

      Usuń
  2. Gratulacje dla zwycięzców ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęściary :) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Jacie ale się cieszę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Były notki o nicnierobieniu, może teraz pora odpowiedzieć na tag:)

    http://allineedismyown.blogspot.com/2012/05/tag-wiem-co-jem-moze-jednak-nie-wiem.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Odpowiem na pewno :)

      Usuń
    2. Najwięcej cytryny idzie do herbaty, bardzo dużo do wody niegazowanej.Czasem najdzie mnie też na wyciśnięcie soku ze świeżej cytryny i wypicie samego:)

      Usuń
  6. Wow :) Ale byłam blisko! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy kolejny konkurs? Czekam, a wezmę udział. ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...