poniedziałek, 28 maja 2012

Pomysł na ... ;)

Szukacie pomysłu na szybki i smaczny obiad? Jeśli tak, to mam dla Was propozycję :) Tagiatelle z brokułami i czosnkiem!


Jego przygotowanie jest banalnie proste i nie wymaga zbyt wielkiego nakładu pracy. W jednym garnku ugotuj makaron, w drugim różyczki brokuła. Pamiętaj, by w obu przypadkach lekko osolić wodę :) Odsączone produkty obsmaż na patelni na niewielkiej ilości oleju / oliwy. Wciśnij 2-3 ząbki czosnku, wymieszaj. Po chwili danie będzie gotowe!


Szybkie, smaczne, idealne na wynos - na przykład do pracy :) Właśnie tak wyglądał mój dzisiejszy lunch. Smacznego!

Z jakim dodatkiem najchętniej wcinacie makaron? :)

32 komentarze:

  1. pyszne i szybkie - duet doskonały :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pyszota, dorzuciłabym jeszcze słonecznika ^___^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślałam nad prażonym sezamem, ale ostatecznie zwątpiłam. Może niepotrzebnie? :)

      Usuń
  3. wyglada przepysznie :) Uwielbiam brokuły :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! A zwłaszcza te półtwarde "nóżki" ;))

      Usuń
  4. Pyszności :) Bardzo w moim stylu, szybko, zdrowo i smacznie :) Makaron lubię z czosnkiem, łososiem, tuńczykiem, pesto np. bazyliowym ze słonecznikiem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo, pesto! Ale dawno nie jadłam :))) Dzięki za przypomnienie!

      Usuń
  5. W takim razie to danie jest stworzone dla Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę wypróbować Twój przepis - prosty, a jaki pyszny. Uwielbiam takie połączenia. Do tagiatelle można dodać też ziarna słonecznika bądź jakiekolwiek inne, które Wam smakują. Rewelacja, jutro (dzisiaj) zabieram się za gotowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie szybkie dania :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybkość i łatwość przygotowania to jego zdecydowane zalety :)

      Usuń
  8. Bardzo lubie, aczkolwiek polecam dodac parmezanu w ramach podniesienia wartosci kalorycznej i walorow smakowych :P ;) A po ugotowaniu brokul zamoczyc je w wodzie z lodem - zachowuja wtedy taka fajna chrupkosc. Nauczylam sie tego z programu o gotowaniu bardzo irytujacego Wlocha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za parmezan dziękuję, ale sztuczkę z lodem na pewno wykorzystam! :)

      Usuń
  9. Musze spróbować,koniecznie,bo dania z czosnkiem uwielbiam,brokuły też:-)Dziękuję :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. pysznie! dziękuję za przydatny przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale narobiłaś mi apetytu :P uwielbiam brokuły więc pewnie w ciągu najbliższych dni pokuszę się o przyrządzenie tego makaronu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Ściągnęłam wczoraj pomysł, własna inwencja kazała mi dodać łososia i sos ze śmietany/jogurtu. Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łosoś i sos śmietanowy! Musiało być pyszne :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...