czwartek, 24 maja 2012

Z uśmiechem ;)

Całkiem niedawno klikałam na Allegro zapasowe końcówki do mojej elektrycznej szczoteczki do zębów. Naturalnie nie mogłabym sfinalizować zakupu bez obejrzenia, co też jeszcze ciekawego proponuje ten konkretny Sprzedawca. Grzech nie skorzystać z łączonej wysyłki... ;) Tym sposobem trafiłam na ciekawą ofertę past do zębów. Do tej pory używałam głównie delikatnych specyfików typu Meridol czy zielony Elmex. Nie zamierzam z nich rezygnować - przede wszystkim z uwagi na moje skłonności do parodontozy... Niemniej jednak postanowiłam przetestować coś nowego :) Do koszyka wpadły mi trzy pasty. Dwie z nich to naturalne, wegańskie, nietestowane na zwierzętach produkty marki Argital:


Szczególnie zainteresowała mnie wersja z wyciągiem z szałwii - stuprocentowo naturalna, przeciwpróchnicza, działająca ściągająco na dziąsła i stany zapalne jamy ustnej. Polecana dla osób z problemami dziąseł i paradontozy. Coś dla mnie :)

Wersja numer 2 to profesjonalna pasta wybielająca, której zadaniem oprócz usuwania nalotu po kawie, herbacie i tym podobnych jest m.in. ochrona przed chorobami dziąseł. Teoretycznie dwa w jednym - białe zęby i zdrowe dziąsła. Zobaczymy ;)

Przy okazji kliknęłam też pastę, która interesowała mnie od bardzo dawna - BlanX Med


Zdaniem producenta ta pasta także ma jednocześnie wybielać i pielęgnować zęby oraz chronić dziąsła. Jestem ciekawa własnych wrażeń związanym z jej użytkowaniem. Podoba mi się, że zamknięto ją w tubie typu air-less. Dość nietypowe rozwiązanie jak na tę dziedzinę kosmetyki :) 

Która z tych past powinna pójść na pierwszy ogień? Której jesteście najbardziej ciekawe? Chętnie posłucham, poużywam, a następnie zrecenzuję - miejmy nadzieję, że zrobię to z jeszcze zdrowszym i piękniejszym uśmiechem ;)

67 komentarzy:

  1. Używałam BlanX Med jakiś czas temu i szczerze mówiąc nie powaliła mnie na kolana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy od oczekiwań :) moje nie są zbyt wygórowane więc mam nadzieję, że da radę :)

      Usuń
  2. Ale trafiłaś z tym wpisem! Nie dalej jak wczoraj rozglądałam się za wybielającymi pastami do zębów! Będę ciekawa Twoich opinii, zarówno na temat Blanxa, jak i tych wegańskich :)
    Dasz link do sprzedawcy?

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używaj blanxa razem z meridolem, bo to nie będzie mieć sensu. Nie będę się rozpisywać tutaj dlaczego, ale zrobię post na moim blogu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie przeczytam wyjaśnienie tej kwestii :)

      Usuń
    2. Moje zdanie na temat past: http://powiewinspiracji.blogspot.com/2012/05/zdrowy-usmiech.html

      Usuń
  4. Chciałabym poczytać o Blanxie, czaję się na tę pastę.

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakiegos czasu uzywam past bez fluoru bo niestety mało osób zdaje sobie sprawe z jego szkodliwosci a i tak spozywamy go w duzych ilosciach np z woda, Moimi ulubionymi sa hilmalaya i apident z minerałami z morza martwego i miętą. Ta z apidentu spisuje się u mnie świetnie dobrze myje, na długo odświerza , usuwa osad i je jeszcze dba o dziąsła i ząbki. Na dodatek nie jest droga, kupiłam ją w krakowie na ul. Czystej w sklepie z naturalną żywnością:) u mnie najlepiej spisuja się pasty z miętą jeszcze nie potrafię się przestwaić do końca na inne, miałąm kiedyś z tymiankiem i glinką ale nie była tak dobra jak dwie wymienione powyżej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Należy używać past z fluorem, bo to własnie fluor chroni przed demineralizacją szkliwa. Fluor może byc potencjalnie szkodliwy, jednak nie wtedy kiedy myje się zeby 2 x dziennie i nie je sie pasty :)

      Usuń
    2. obecnie woda w Polsce nie jest fluorowana :)

      Usuń
    3. No ale jesz chyba więcej niż 2 razy dziennie? Ja myję zęby po każdym posiłku żeby się chronić przed próchnicą:D Fluor łatwo przedawkować a w dodatku się kumuluje... tutaj sobie możńa poczytać i jest też wspomnianie o słynnym fluorowaniu zębów....
      http://www.zdrowylink.pl/zdrowie/leczenie-naturalne/pasty-bez-fluoru

      Usuń
    4. Rocherarae, prawdę mówiąc nie miałam pojęcia, że można przedawkować fluor i że może szkodzić. Sama chętnie zgłębię temat. A o pastach o których piszesz nigdy wcześniej nie słyszałam, dzięki! :)

      Inspiracje, widzę, że masz sporą wiedzę w tym temacie :)

      Usuń
    5. Viollet, myślę, że dostateczną ;)

      Usuń
  6. W pierwszej kolejności wypróbuj wegańskie, jestem ich bardzo ciekawa :D
    Do tej pory stosowałam tak jak Ty zielony Elmex, a jako, że pojawił się w fioletowym opakowaniu nowy (przeciw erozji czy jakoś tak) - zawitał na mojej półce. Muszę przyznać, że smakuje... hmmm, dzieciństwem - gdy pani higienistka zbierała dzieci, by myły zęby fluorem (lata 80.) :D Jest niezła, ale po wykończeniu i tak wrócę do zieleniaka, chyba, że Twoja recenzja skusi mnie do pasty wege :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie widziałam fioletowego Elmexu! Ale tak czy siak raczej zostanę przy zielonym, muszę dbać o słabe dziąsła... W paście wege z szałwią pokładam spore nadzieje, recenzja na pewno się pojawi :)

      Usuń
  7. Czaję się na BlanX Med już chyba pół roku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja czaiłam się ze trzy lata ;))) bo te pasty po prostu przykuwają wzrok... Zobaczę, czy warto :)

      Usuń
  8. Ta pasta Blanx Extra White wybieliła mi zęby aż o 3 tony. Jestem z niej bardzo zadowolona, bo zostało mi jej jeszcze na następną kurację (pierwsza trwała miesiąc ;)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie rób zbyt długiej przerwy, pasta też ma datę przydatności :) Ciekawe, jakie efekty da mi BlanX Med Classic którą kupiłam.

      Usuń
  9. Korzystałam z Blanxa dla zębów wrażliwych i - szczerze? Lepszy efekt uzyskałam po Sensodyne delikatne wybielanie. W tym momencie korzystam z Cresta 3d White Vivid i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o pastach Crest, ale nigdzie ich nie widziałam. Zapewne nie są dostępne w Polsce... Gdzie kupowałaś swoją?

      Usuń
    2. Kupiłam ją na Allegro! Wrzuciłam w wyszukiwarkę nazwę pasty i kupiłam ją od osoby, która sprzedawała ją po najkorzystniejszej cenie - niestety, nie pamiętam nicku sprzedawcy :(

      Usuń
    3. No tak, Allegro :) poszukam :)

      Usuń
  10. używałam Blanx, dobra pasta :)
    łagodna, delikatnie wybiela
    zadowolona z niej byłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Od dawna interesuje mnie Blanx i chętnie poznałabym Twoją opinię na temat pasty, nalepiej ze zdjęciami przed/po :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdjęć nie obiecuję, ale opinię przekażę na pewno :)

      Usuń
  12. Uzywalam Blanxa i naprawde bylam pod pozytywnym wrazeniem :) Pozdrawiam i zapraszam na nowy post ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja używałam różnych wersji BlanX i nie byłam jakoś mega zaskoczona efektem, żadnego wow nie było.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja jestem za którąś wybielającą, możesz zacząć od tańszej;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja blanxa się boję niczym dentysty ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie oczywiście interesuje ta naturalna ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam Blanxa - prócz fajnego opakowania to całkiem przeciętna pasta. A do wybielenia zębów polecam Ci żel Biała Perła. Wybielałam nią uśmiech przed ślubem - super sprawa i efekty widoczne już po dwóch tygodniach.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisuję w Notatniku Panny Młodej :DDD

      Usuń
    2. Viollet, zainwestuj raczej w profesjonalne, bezpieczne wybielanie :) a już szczegolnie przed ślubem :)

      Usuń
    3. Zorientuję się w temacie :)

      Usuń
  18. Viollu ja z uśmiechem przeczytam recenzję naturalnych past :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś chciałam wybielić zęby ale dentysta mi odradził o co do pasty to jeszcze mi się nie zdarzyło aby któraś mi choć o jeden stopien wybieliła uzębienie ciekawe jak te sie spiszą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ma to też związek z podatnością zębów na wybielanie. Zobaczymy jak będzie u mnie :)

      Usuń
  20. Pastę Blanx używam od lat, jest naprawdę świetna. Są różne wersje, ty masz podstawowa, słabszą. Jest bezpieczna i super usuwa wszelki osad! Można dostać też w zwykłym opakowaniu, niestety ja nie lubię tego air-less ponieważ często się psuje lub zacina. To rozwiązanie jest typowe dla past produkowanych we Włoszech i nie jest to żadna nowość:)Polecam właśnie tam ja kupować, jest o niebo tańsza wiec jeśli będziecie na wakacjach czy przejazdem dobrze jest się w nią zaopatrzyć- do 3 euro, u nas do 30 złotych nawet!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Celowo kupiłam słabszą - martwię się o szkliwo i dziąsła :) Dzięki za informację na temat cen we Włoszech :)

      Usuń
  21. jestem ciekawa blanxa. sama chcialam go uzywac ale teraz nosze aparat i nie moge :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, teraz przeżywasz czas intensywnej dbałości o zęby :) Jestem pewna, że efekt wynagrodzi Ci niedogodności :)

      Usuń
    2. Marie, dlaczego nie możesz nosząc aparat używać blanxa?

      Usuń
  22. Kiedyś używałam tej pasty, ale szczerze mówiąc cena jest dla mnie przegięciem. Ponad 20 zł za pastę o pojemności 75 ml, która wcale nie wybiela jakoś rewelacyjnie, to na prawdę jest przesada. Blen-A-Med 3D White wybiela pięknie, a jest jednak dużo tańsza.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...